Weer thuis - Reisverslag uit Kilimatinde, Tanzania van watotorafiki - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Kilimatinde, Tanzania van watotorafiki - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: allen

28 Januari 2014 | Tanzania, Kilimatinde

En dan ineens is het voorbij en zijn we weer thuis. Op de Kilimanjaro hadden we al een flink temperatuurverschil gehad, deze kunnen we dus ook wel hebben. Maar het blijft vreemd om 's ochtends met 30 graden te vertrekken en 's avonds bij 5 graden thuis te komen.
Het wordt langzaamaan steeds duidelijker wat we allemaal mee gemaakt hebben. Het is eigenlijk teveel voor 3 weken, er is bijna geen tijd geweest om het te laten bezinken. Dat gaat dus nu gebeuren, wat dus ook flink nagenieten wordt. De komende week (weken) zal er veel verteld worden en zullen de foto's het verhaal ondersteunen. Heerlijk.......alles nog eens beleven en nagenieten.
Voor deze blog ons laatste reisverslag.
Dank jullie allemaal voor de warme reacties en het meeleven. Wij hebben er veel van genoten.

• 28 Januari 2014 - 20:36

Ria Hoebers De Cock:

Hallo Allemaal.

Wat fijn om weer thuis te zijn zonder ongelukken waar je natuurlijk niet van uit ga.
    Maar dat jullie nagenieten dat zal wel maar eerst eens alles laten bezinken.
    Jullie kunnen terug kijken op een geslaagde reis en dat vergeten jullie nooit meer, en zeker voor een goed doel die mensen daar vergeten jullie ook niet meer.
    Nou rust maar goed uit met een fijn gevoel en ik hoor van Adrie wel hoe het allemaal is geweest.
    Tot een volgende keer.
    Lieve groet van Ria Hoebers de Cock

• 29 Januari 2014 - 06:44

Linda Vd Vorst:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn, ben benieuwd naar alle verhalen !

• 30 Januari 2014 - 09:50

Jan Van Der Linden:

Weer terug in Nederland, even wennen denk ik.
    Mooi dat jullie dit gedaan hebben, anderen kunnen helpen en een fantastiche ervaring erbij.
    Dat moet een goed gevoel geven.
    We praten weer bij.

Gr. Ingrid en Jan.