terug van de beklimming - Reisverslag uit Utange, Kenia van watotorafiki - WaarBenJij.nu terug van de beklimming - Reisverslag uit Utange, Kenia van watotorafiki - WaarBenJij.nu

Door: allen

20 Januari 2014 | Kenia, Utange

He he, terug in het hotel. We zijn met vijven op de top geweest na een zware maar o zo mooie week wandelen.
Het nagenieten kan nu beginnen.
Rest volgt.

• 20 Januari 2014 - 10:51

Anja Beenen:

Yes! Weer veilig terug! Goed gedaan!!

• 20 Januari 2014 - 11:57

Sjan:

wat moet dat een fijn gevoel zijn! Geniet ervan

• 20 Januari 2014 - 12:01

Godelieve:

fijn om te horen dat jullie weer gedaald zijn! Ben benieuwd naar de verhalen maar rust maar eerst heerlijk uit en neem de tijd om weer te landen :)

• 20 Januari 2014 - 12:04

Els Smeets Verheijen:

Gefeliciteerd en fijn dat jullie het gehaald hebben en weer goed onder zijn aangekomen

• 20 Januari 2014 - 12:53

Marijke En Chris:

Beste berggeiten en bokken natuurlijk.

Geweldig om te horen dat jullie het met z'n allen volbracht hebben!
    We zijn zeer benieuwd naar jullie verhalen.
    Geniet nog lekker na van deze prestatie.

Marijke en Chris

• 20 Januari 2014 - 13:12

Lenie Beenen:

Hallo allemaal,
    Fijn dat jullie weer beneden zijn!
    Gr.Lenie

• 20 Januari 2014 - 13:49

Ilse Roelands:

Super dat het gelukt is! Jullie mogen trots zijn op deze prestatie! Fijn dat jullie de lieve kinderen zo goed hebben kunnen helpen de eerste week. Mooi om te lezen dat ze zo blij zijn met de bomen, speelmateriaal en het geld. Veel plezier met het nagenieten...

• 20 Januari 2014 - 14:01

Anet:

Gefeliciteerd allemaal, wat een prestatie! Geniet nog lekker na! Groetjes, Anet

• 20 Januari 2014 - 20:50

Yvonne:

Sow jullie zijn wel erg blij dat jullie terug zijn van de beklimming... 3 nieuwe reisverslagen;) Maar goed gedaan hoor!! Ben trots op jullie allemaal!! Sjapoooooo!!

• 20 Januari 2014 - 23:10

Fien En Peter:

Geweldig, we zijn benieuwd naar alle avonturen! Fijn dat jullie weer heelhuids van de berg terug zijn. Nog een weekje genieten. Petje af en hartelijke groet voor jullie allen.

• 20 Januari 2014 - 23:19

Jet:

Fijn om te horen dat jullie weer veilig terug zijn. Maar waren jullie niet met z'n zessen?
    Jullie zullen wel erg moe zijn maar een hele belevenis rijker!

• 25 Januari 2014 - 13:49

Peer:

Helemaal te gek dat jullie het gehaald hebben, ben benieuwd naar de foto's en de verhalen.
    Geniet lekker na en denk nog niet aan Nederland

Peer