Voorbereiding klim - Reisverslag uit Utange, Kenia van watotorafiki - WaarBenJij.nu Voorbereiding klim - Reisverslag uit Utange, Kenia van watotorafiki - WaarBenJij.nu

Voorbereiding klim

Door: Ine

Blijf op de hoogte en volg

13 Januari 2014 | Kenia, Utange

Gisteren een stoffige reis, busdag gehad. Daarna nog even tijd om uit te rusten. Lekker buiten gegeten met een heerlijk biertje.
Vandaag de voorbereiding voor de tocht. De gids ontmoet die ons van dag tot dag verteld heeft wat ons te wachten staat. Spullen die we nog nodig hebben geregeld, is allemaal te huur. Het voelt goed en verantwoord. Wij zijn zover. Nog een rustige avond en morgenvroeg gaan we beginnen. Kilimanjaro, here we come.
Tot over een week.

  • 13 Januari 2014 - 18:06

    Toine:

    Succes en geniet van de tocht!

  • 13 Januari 2014 - 19:02

    Lenie Beenen:

    Heel veel plezier en succes allemaal!
    Groetjes Lenie
    XX

  • 13 Januari 2014 - 19:20

    Anja Beenen :

    Spannend! Heel veel succes X

  • 13 Januari 2014 - 19:32

    Petra:

    Veel succes, en wandel plezier

  • 13 Januari 2014 - 22:08

    Ted:

    Zet (klim) 'm op, liefs Ted

  • 13 Januari 2014 - 22:56

    Johannie Kortooms:

    Lieve mensen heel veel succes met de beklimming en veel plezier gewenst xxx.

  • 14 Januari 2014 - 00:42

    Tineke Schatorje:

    lieve Ine en medereizigers!

    Jee, en nu de klim!
    Dat gaat lukken, elke stap en klim is er één.! Denk aan iets leuks, iets dierbaars.....!
    Ik loop vanaf morgen op mijn manier met jullie mee....!
    Hier hebben jullie het voor gedaan en dat is SUPER!!!!
    Vooral veel plezier!

    xxx Tineke

  • 14 Januari 2014 - 07:36

    Karin:

    Superleuk om over jullie ervaringen in het kindertehuis te lezen.
    Je merkt hoe met weinig middelen toch een hoop gedaan kan worden!
    Veel succes bij de klim!
    We denken aan jullie!
    Grt Karin

  • 14 Januari 2014 - 10:00

    Ilse Op De Laak:

    Beste reizigers,

    Door jullie verslagen ontdooit mijn autoruit vanzelf! Ik wens jullie een hele mooie en veilige klim. En Roel: In de maneschijn wil ik straks nog wel een keertje zien!

    Groeten, Ilse Op de Laak

  • 14 Januari 2014 - 14:20

    Tilly:

    Hallo allemaal,

    Heel veel succes met jullie tocht en ik wens jullie het allerbeste, ik hoop dat jullie kunnen genieten van alle mooie vergezichten en dat jullie veel inspiratie opdoen.
    Ik kijk uit naar jullie volgende mail.

    Groet Tilly

  • 14 Januari 2014 - 14:56

    Jose Verspeek:

    Mooi, om uiteindelijk toch op de site te zijn gekomen ook al is het een beetje te laat.
    Als jullie dit lezen,hebben jullie al weer de volgende belevenis ervaren. In mijn gedachten zijn jullie nu aan het klauteren. En ik klauter mee, hier op Hollandse bodem. Groet José

  • 14 Januari 2014 - 20:37

    Eric:

    Beste Kilitrotters,

    6 Km is de afstand van Stiphout naar het Dienstencentrum ORO, maar dan wel bergopwaarts! Het wordt hard werken voor jullie de komende week! Mijn respect voor jullie is groot. Vergeet niet te genieten! En misschien heeft deze of gene wel een flesje Kaapse Pracht in haar rugzak meegenomen voor de tussenstop tijdens de afdaling!

    Groet, Eric

  • 15 Januari 2014 - 11:55

    Godelieve:

    en dan eindelijke is het zover!!! De grote klim met z'n allen, helemaal Toppie I
    Ik kijk uit naar het volgende avonturenverhaal
    xx

  • 17 Januari 2014 - 20:59

    Mieke:

    Hallo Ine en anderen,

    Ben heel benieuwd hoe de beklimming is verlopen. Ik zie uit naar jullie verslag. Hopelijk is het allemaal goed gegaan en hebben jullie genoten van deze bijzondere tocht.

    Groetjes Mieke

  • 18 Januari 2014 - 17:20

    Piet En Rikie:

    Hallo allemaal,
    Wat een bijzondere reis. We genieten van de verslagen. Succes met de klim en hopelijk gaat deze voor iedereen goed. Zijn benieuwd naar jullie ervaringen. Nog een mooie afsluiting.

    Groetjes Piet en Rikie uit Boxtel

  • 19 Januari 2014 - 10:45

    Carin En Hennie:

    Dag Ine, Tom en medereizigers,

    Hebben jullie verslagen gelezen en zijn ontroerd. Wat mooi wat jullie doen! Het laat zien dat het heel "eenvoudig" kan zijn om ergens op de wereld een lach tevoorschijn te toveren met betrokkenheid en investering in tijd. Plezier maken door zelf plezier te beleven, hoe mooi kan het zijn!
    Inmiddels zijn jullie alweer van de berg af dus we zien jullie snel weer terug met een rugzak vol prachtige, heftige maar rijke ervaringen.

    Tot dan en dikke knuffel van ons.

  • 19 Januari 2014 - 17:01

    Cilia:

    Hallo allemaal,
    Mooi om jullie verslagen te lezen en foto's te bekijken. Wat fijn dat jullie dit voor deze mensen doen en dat ik een heel klein beetje heb mogen helpen. Jullie tocht zit er inmiddels zo ongeveer op. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen en kijk uit naar het volgende verslag.
    Groeten,
    Cilia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Utange

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2014

Weer thuis

23 Januari 2014

Natafelen van de klim

20 Januari 2014

terug van de beklimming

20 Januari 2014

terug van de beklimming

13 Januari 2014

Voorbereiding klim

Actief sinds 12 Dec. 2013
Verslag gelezen: 764
Totaal aantal bezoekers 11986

Voorgaande reizen:

12 December 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: